Horváth Balázs
Zeneszerző
1976. március 6. Budapest
Zeneszerzői tanulmányait a Bartók Béla Zeneművészeti Szakközépiskola és Gimnázium zeneszerzés szakán kezdte, majd felvételt nyert a Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskola zeneszerzés szakára, ahol Jeney Zoltán, Bozay Attila és Vajda János növendéke volt. 1999-ben diplomázott. Ugyanezen év szeptemberétől 2002-ig a Zeneakadémia Zeneszerzés DLA programjának doktorandusz hallgatója volt. 2002 szeptemberétől az Egyetem tanársegédjeként zeneszerzést, ellenpontot, zeneelméletet tanított. DLA fokozatát 2005. októberében szerezte meg.
1994-ben részt vett a Dr. Richard Cornell vezette Boston University Tanglewood Institute nyári kurzusán, 1997-ben pedig a Louis Andriessen vezette hollandiai 3rd International Young Composers´ Meetingen, Apeldoorn kurzusán. A szombathelyi Bartók Szeminárium rendszeres látogatója, ahol Brian Ferneyhough, Michael Jarell, Marco Stroppa, Denis Smalley és Szigetvári Andrea előadásait hallgatta 1996 és 1999 között, 2003-ban pedig a Szeminárium zeneszerzés programjának volt az asszisztense Michael Jarrell és Jonathan Harvey mellett. 2000 szeptemberében az Eötvös Péter vezette Stockhausen: Hymnen szeminárium előadásainak, próbáinak és a koncertnek volt a hallgatója.
1997-ben és 1999-ben második díjat nyert a Zeneakadémia zeneszerzés versenyén. 1999-ben 3. díjas lett a kecskeméti Kodály Zoltán Zenepedagógiai Intézet pályázatán. 1999-ben Idődalok c. darabja elhangzott Bostonban a 17. ALEA III Nemzetközi Zeneszerzés Versenyének döntőjében. 2000-ben Petrus-passio c. kórusműve nyert nívódíjat a törökszentmiklósi Megváltás pályázaton. 2002-ben Contraindications c. kamaraműve 2. díjat nyert a szegedi Vántus István Társaság zeneszerzői pályázatán. 2007-ben első díjat nyert POLY c. darabjával az In Memoriam György Ligeti zeneszerzői pályázaton Berlinben.
2009-ben az Új Magyar Zenei Fórum zeneszerzőverseny nagyzenekari kategóriájában BORROWED IDEAS c. művével második díjat nyert. 2011-ben a második Új Magyar Zenei Fórum döntőjében két műve is elhangzott. A (Tek)tonikust a kamarazenekari kategóriában 2., a Fausték az elvarázsolt kastélyban című darabot a nagyzenekari kategóriában 1. díjjal jutalmazta a zsűri.
Több művét bemutatták Magyarországon és külföldön egyaránt. Kompozícióit játszották a Budapesti Őszi Fesztivál, a Mini Fesztivál, az Új Magyar Művek Bemutatója, a Hommage a Bartók - Hangversenyciklus 2006, az amsterdami Gaudeamus Music Week, a Villeneuve-lez-Avignon-i 25. Centre Acanthes fesztivál, a szombathelyi Bartók Fesztivál, a Making New Waves, az ISCM World Music Days (Ljubljana, 2003; Göteborg, 2009) fesztiváljain, a londoni Music of Today, a Huddersfield Contemporary Music Festival, a FOCUS! 2007: The Magyar Legacy (New York) és a Music in Current (Tokyo) keretében.
Zeneszerzőként együtt dolgozott Eötvös Péterre, Fekete-Kovács Kornéllal, Rivka Golanival, Bársony Péterrel, Rácz Zoltánnal, Serei Zsolttal, Tihanyi Lászlóval, Vajda Gergellyel, Pierre-André Valade-dal, valamint az Amadinda Ütőegyüttessel, a Componensemble-val, a Concerto Budapesttel, az Ensemble Modernnel, a Göteborg Symfonikerrel, a Horvát Rádió Big Bandjével, az Intermoduláció Kamaraegyüttessel, a Modern Art Orchestrával, az MR Szimfonikusokkal és a Savaria Szimfonikus Zenekarral.
2003 novemberében a Huddersfield Contemporary Music Festivalon az UMZE Kamaraegyüttes (Nagy Zsolt vezényletével ) mutatta be a, MAGNETS IV (round and round) című darabját, amelyet a Londoni Magyar Kulturális Központ megrendelésére komponált. A Magyar Zeneszerzők Egyesülete 2004-ben MAGNETS IV (round and round), 2007-ben Waiting for... c. darabjáért Istvánffy Benedek-díjjal jutalmazta.
2004 februárjában a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekara mutatta be Gabrieli kommentárok című zenekari darabját, a koncert karmestere Kovács László volt. 2004-ben és 2007-ben a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem és a New York-i Juilliard School of Music közös projektjének szervezője, valamint egyik művészeti irányítója volt. A projekt keretében karmesterként is közreműködött.
2005. október 17-én a Budapesti Őszi Fesztivál keretében rendezett szerzői estjén hat kompozíciója hangzott el Vajda Gergely és saját vezényletével. A koncerten három ősbemutatóra is sor került.
2000-2002-ben Kodály Zoltán zeneszerzői ösztöndíjat kapott. 2001-től darabjait az Editio Musica Budapest (EMB), Zeneműkiadó Kft. jelenteti meg.
A kortárszenét játszó THReNSeMBLe alapítója és művészeti vezetője. Az együttes az Eötvös Péter Kortárs Zenei Alapítvány kurzusainak gyakori rezidens együttese, míg Horváth Balázs az Alapítvány kuratóriumi tagja 2012 óta. Horváth 2019 óta az UMZE Egyesület elnöke.
2014-ben Gryllus Samuval létrehozta az Átlátszó Hang Újzenei Fesztivált Budapesten.
Az utóbbi időben elsősorban a populáris és komolyzenei elemek ötvözése, valamint színházi jelenségek hangszeres zenébe történő integrálása érdekli.
Díjak, elismerések
2004 Istvánffy Benedek-díj
2007 Erkel Ferenc-díj
2007 Istvánffy Benedek-díj
lásd még: Horváth Balázs - karmester
Zeneszerzői tanulmányait a Bartók Béla Zeneművészeti Szakközépiskola és Gimnázium zeneszerzés szakán kezdte, majd felvételt nyert a Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskola zeneszerzés szakára, ahol Jeney Zoltán, Bozay Attila és Vajda János növendéke volt. 1999-ben diplomázott. Ugyanezen év szeptemberétől 2002-ig a Zeneakadémia Zeneszerzés DLA programjának doktorandusz hallgatója volt. 2002 szeptemberétől az Egyetem tanársegédjeként zeneszerzést, ellenpontot, zeneelméletet tanított. DLA fokozatát 2005. októberében szerezte meg.
1994-ben részt vett a Dr. Richard Cornell vezette Boston University Tanglewood Institute nyári kurzusán, 1997-ben pedig a Louis Andriessen vezette hollandiai 3rd International Young Composers´ Meetingen, Apeldoorn kurzusán. A szombathelyi Bartók Szeminárium rendszeres látogatója, ahol Brian Ferneyhough, Michael Jarell, Marco Stroppa, Denis Smalley és Szigetvári Andrea előadásait hallgatta 1996 és 1999 között, 2003-ban pedig a Szeminárium zeneszerzés programjának volt az asszisztense Michael Jarrell és Jonathan Harvey mellett. 2000 szeptemberében az Eötvös Péter vezette Stockhausen: Hymnen szeminárium előadásainak, próbáinak és a koncertnek volt a hallgatója.
1997-ben és 1999-ben második díjat nyert a Zeneakadémia zeneszerzés versenyén. 1999-ben 3. díjas lett a kecskeméti Kodály Zoltán Zenepedagógiai Intézet pályázatán. 1999-ben Idődalok c. darabja elhangzott Bostonban a 17. ALEA III Nemzetközi Zeneszerzés Versenyének döntőjében. 2000-ben Petrus-passio c. kórusműve nyert nívódíjat a törökszentmiklósi Megváltás pályázaton. 2002-ben Contraindications c. kamaraműve 2. díjat nyert a szegedi Vántus István Társaság zeneszerzői pályázatán. 2007-ben első díjat nyert POLY c. darabjával az In Memoriam György Ligeti zeneszerzői pályázaton Berlinben.
2009-ben az Új Magyar Zenei Fórum zeneszerzőverseny nagyzenekari kategóriájában BORROWED IDEAS c. művével második díjat nyert. 2011-ben a második Új Magyar Zenei Fórum döntőjében két műve is elhangzott. A (Tek)tonikust a kamarazenekari kategóriában 2., a Fausték az elvarázsolt kastélyban című darabot a nagyzenekari kategóriában 1. díjjal jutalmazta a zsűri.
Több művét bemutatták Magyarországon és külföldön egyaránt. Kompozícióit játszották a Budapesti Őszi Fesztivál, a Mini Fesztivál, az Új Magyar Művek Bemutatója, a Hommage a Bartók - Hangversenyciklus 2006, az amsterdami Gaudeamus Music Week, a Villeneuve-lez-Avignon-i 25. Centre Acanthes fesztivál, a szombathelyi Bartók Fesztivál, a Making New Waves, az ISCM World Music Days (Ljubljana, 2003; Göteborg, 2009) fesztiváljain, a londoni Music of Today, a Huddersfield Contemporary Music Festival, a FOCUS! 2007: The Magyar Legacy (New York) és a Music in Current (Tokyo) keretében.
Zeneszerzőként együtt dolgozott Eötvös Péterre, Fekete-Kovács Kornéllal, Rivka Golanival, Bársony Péterrel, Rácz Zoltánnal, Serei Zsolttal, Tihanyi Lászlóval, Vajda Gergellyel, Pierre-André Valade-dal, valamint az Amadinda Ütőegyüttessel, a Componensemble-val, a Concerto Budapesttel, az Ensemble Modernnel, a Göteborg Symfonikerrel, a Horvát Rádió Big Bandjével, az Intermoduláció Kamaraegyüttessel, a Modern Art Orchestrával, az MR Szimfonikusokkal és a Savaria Szimfonikus Zenekarral.
2003 novemberében a Huddersfield Contemporary Music Festivalon az UMZE Kamaraegyüttes (Nagy Zsolt vezényletével ) mutatta be a, MAGNETS IV (round and round) című darabját, amelyet a Londoni Magyar Kulturális Központ megrendelésére komponált. A Magyar Zeneszerzők Egyesülete 2004-ben MAGNETS IV (round and round), 2007-ben Waiting for... c. darabjáért Istvánffy Benedek-díjjal jutalmazta.
2004 februárjában a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekara mutatta be Gabrieli kommentárok című zenekari darabját, a koncert karmestere Kovács László volt. 2004-ben és 2007-ben a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem és a New York-i Juilliard School of Music közös projektjének szervezője, valamint egyik művészeti irányítója volt. A projekt keretében karmesterként is közreműködött.
2005. október 17-én a Budapesti Őszi Fesztivál keretében rendezett szerzői estjén hat kompozíciója hangzott el Vajda Gergely és saját vezényletével. A koncerten három ősbemutatóra is sor került.
2000-2002-ben Kodály Zoltán zeneszerzői ösztöndíjat kapott. 2001-től darabjait az Editio Musica Budapest (EMB), Zeneműkiadó Kft. jelenteti meg.
A kortárszenét játszó THReNSeMBLe alapítója és művészeti vezetője. Az együttes az Eötvös Péter Kortárs Zenei Alapítvány kurzusainak gyakori rezidens együttese, míg Horváth Balázs az Alapítvány kuratóriumi tagja 2012 óta. Horváth 2019 óta az UMZE Egyesület elnöke.
2014-ben Gryllus Samuval létrehozta az Átlátszó Hang Újzenei Fesztivált Budapesten.
Az utóbbi időben elsősorban a populáris és komolyzenei elemek ötvözése, valamint színházi jelenségek hangszeres zenébe történő integrálása érdekli.
Díjak, elismerések
2004 Istvánffy Benedek-díj
2007 Erkel Ferenc-díj
2007 Istvánffy Benedek-díj
lásd még: Horváth Balázs - karmester
Dátum | Cím | Kiadó | Kód | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|
2003 |
Szent és profán - kortárs magyar kórusantológia
(Sacred & Profane - Hungarian Contemporary Choral Antology) |
Hungaroton | HCD 32195 | |
2009 |
Fiatal magyar zeneszerzők cimbalomművei
(Young Hungarian Composers for Cimbalom ) |
Hungaroton | HCD 32594 | |
2010 |
Új Magyar Zenei Fórum 2009 zeneszerzőverseny
(New Hungarian Music Forum 2009 composers' competition) |
BMC HMIC | BMC CD S05 | 2 CD |
2011 |
Új Magyar Zenei Fórum 2011 zeneszerzőverseny
(New Hungarian Music Forum 2011 composers' competition) |
BMC HMIC | BMC PCD 28 | |
2013 |
Válogatás a Doktori Iskola hallgatóinak koncertfelvételeiből - Zeneszerzés DLA program (2006-2013)
(A selection of the best concert performances of the doctoral students - Composition DLA programme (2006-2013)) |
Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem | ||
2020 | Zukunftsmusik ostwärts | klanglogo | KL1530 |
Cím | Típus | Dátum |
---|---|---|
"Rhapsody" no. 1 | Kamarazene | 2021 |
"Rhapsody" no. 2 | Kamarazene | 2021 |
(Tek)tonikus | Kamarazenekarra | 2010 |
(untitled) | Kamarazene | 2016 |
... szerelme??? | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2006 |
...az egyik legegyszerűbb eset: | Élő zene és zene magnószalagra | 2003 |
3-10-ig | Kamarazene | 2002 |
4 in 1 | Kamarazene | 2009 |
482 or 483 notes for your 50th birthday - DON’T ASK, WHY! | Szólóhangszerre | 2013 |
6:3 | Ensemble | 2018 |
A falak mögött | Elektroakusztikus zene | 1998 |
A helység kalapácsa (Zengemény Petőfi Sándor szövegére) | Színpadi mű | 2022 |
A három fivér | Kamarazene | 2005 |
A szájharmonikás bolond | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 1995 |
A zeneimádó | Színpadi mű | 2024 |
ADM (quasi chaconne) | Szólóhangszerre | 2022 |
ADM (quasi chaconne) | Szólóhangszerre | 2019 |
Additív | Kamarazene | 2012 |
Again and again and... | Kamarazene | 2004 |
All-in – in memoriam Bálint NAGY (and three friends) | Elektroakusztikus zene | 2022 |
Alterego | Kamarazene | 1999 |
Anche per clarinetti | Kamarazene | 2006 |
Arcok | Ensemble | 2008 |
ArtOfVirus #71 | Ensemble | 2020 |
Assemblage (1) | Ensemble | 2011 |
Autópálya-leágazás | Kamarazene | 1996 |
Az ezüst-ló tincse | Kamarazene | 1997 |
BBaattaaiiaa | Ensemble | 2016 |
BBaattaaiiaa (zongorás változat) | Ensemble | 2016 |
BEAN | Szólóhangszerre | 2015 |
BEGE | Élő zene és zene magnószalagra | 2000 |
BORROWED IDEAS | Concerto | 2006 |
Base(d on) | Élő elektronikus zene | 2023 |
Broken con(sor)tinuity | Elektroakusztikus zene | 2014 |
Charleston for Rozsda (Hommage á Rozsda) | Ensemble | 2023 |
Cirkuszoid | Kamarazene | 2007 |
Compass | Kamarazene | 2024 |
Contraindications | Kamarazene | 1994 |
Danses des rats de ballet / A balettpatkányok táncai | Concerto | 2019 |
Die Fuge der Kunst | Szimfonikus zenekarra | 2020 |
Divergent | Kamarazenekarra | 2007 |
Double Cadence Avec Deux Doubles | Szimfonikus zenekarra | 2011 |
Dualith | Kamarazene | 2014 |
Duett madrigál | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2022 |
Egy kiállítás közönsége | Egyéb | 2016 |
Eltűnő-kánon szinuszhang kiegészítéssel | Live and prerecorded music | 2017 |
Escalator | Concerto | 2010 |
Etude F#-E-Bb - semitone (Hommage á G. F. H.) | Kamarazene | 2007 |
Európa rádió, éjszaka (Madrigál félálomban) | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2021 |
Fake-polyphony | Kamarazene | 2009 |
Faust Groteske | Szimfonikus zenekarra | 2011 |
Fragmenti «Ja gulyala veselo» | Kamarazenekarra | 2014 |
Fragmenti v «Ja gulyala veselo» | Kamarazenekarra | 2014 |
Fénysuhanás | Szólóhangszerre | 2023 |
Férfiszemmel / Női szemmel | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2010 |
Gabrieli kommentárok | Szimfonikus zenekarra | 2003 |
Halálomba belebotlok | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2015 |
Hangközismétlések - Eötvös Péter 70. születésnapjára | Kamarazene | 2012 |
Háromlapos | Szólóhangszerre | 2016 |
I Got Riff | Szimfonikus zenekarra | 2012 |
Idődalok | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 1997 |
Intermezzo | Kamarazene | 2000 |
Jam Session | Kamarazene | 1994 |
Jeánnonó | Zene magnószalagra | 2002 |
Kirakós | Kamarazene | 2005 |
Kitsch (source: http://en.wikipedia.org/wiki/Kitsch_art) | Vegyeskarra | 2014 |
Kvintett három előadóra | Kamarazene | 2001 |
Kísérőzene Akutagawa Ryonusoke A kappák c. novellájához | Kísérőzene | 2008 |
Kötöttfogású, szabadfogású... | Szólóhangszerre | 2019 |
Középregiszter-kánon szinuszhang "glissando"-val | Elektroakusztikus zene | 2017 |
La Corsa Grande Dei Clarinetti | Concerto | 1999 |
La continuitá interrotta (a Elliott Carter) | Kamarazene | 2016 |
La continuitá interrotta (a Elliott Carter) | Kamarazene | 2008 |
La continuitá interrotta (a Elliott Carter) | Kamarazene | 2016 |
La strada ghiaiosa - per il 65 compleanno di Z. Jeney / Kavicsos utca - Z. Jeney 65. születésnapjára | Szólóhangszerre | 2007 |
Lila akác | Kamarazene | 2010 |
Limerick (1) | Kamarazene | 2015 |
Limerick (2) | Kamarazene | 2015 |
Lineáris - Jeney Zoltán 70. születésnapjára | Szólóhangszerre | 2012 |
M4 | Kamarazene | 2017 |
MAGNETS I/a (Crux) | Meghatározatlan hangszer(ek)re | 1999 |
MAGNETS I/b (Crux) | Ensemble | 2000 |
MAGNETS I/c (Crux) | Kamarazene | 2000 |
MAGNETS II (Rkonzert) | Ensemble | 2000 |
MAGNETS III (folytatás) | Ensemble | 2001 |
MAGNETS IV/a (round and round) | Ensemble | 2003 |
MAGNETS IV/b (round and round) | Ensemble | 2003 |
MAGNETS V (Négy) | Ensemble | 2004 |
Madrigali / Madrigál | Élő zene és zene magnószalagra | 2004 |
Mennybe | Elektroakusztikus zene | 2016 |
Metamorphose - für Péter Tornyai | Szólóhangszerre | 2011 |
Mirabel´s Dance | Kamarazene | 1994 |
Mixtúrák | Kamarazene | 2021 |
Mr. B. Meets Anthony | Kamarazene | 1996 |
Mérföldekre | Szólóhangszerre | 2004 |
Nata, Son | Kamarazene | 2018 |
Negyedhangos rákkánon | Kamarazene | 2017 |
Négyzetes kilátás – variációk | Egyéb | 2016 |
On the See-Saw... | Ensemble | 1998 |
PIN Code Variations | Kamarazene | 2009 |
PLAYLIST für meine Reise nach Gera, 2018 | Kamarazene | 2018 |
POLY | Ensemble | 2007 |
Partita ricostruita | Kamarazene | 2019 |
Passaconne - Fuvolára | Szólóhangszerre | 2015 |
Passaconne hybride | Szólóhangszerre | 2022 |
Peep | Szólóhangszerre | 2015 |
Perpetuum mobile | Kamarazene | 2006 |
Petrus Passio | Kórusra és szólóhangszer(ek)re | 1999 |
Plunderphonic intermezzi | Szimfonikus zenekarra | 2017 |
Poème Canonique – Trgll | Egyéb | 2016 |
Pontok - vonalak (to Sacher via Boulez) | Szólóhangszerre | 2011 |
Prélude | Kamarazene | 2002 |
Pseudo Suite | Szólóhangszerre | 2008 |
Quartetto per flauti | Kamarazene | 2005 |
Quartetto per flauti - Seconda versione | Kamarazene | 2006 |
Repedezett | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2008 |
Roundtrip | Live and prerecorded music | 2010 |
Rács | Kamarazene | 2015 |
Salvador Dali grimasza, miközben a "Három virágfejű nő a tengerparton rábukkan egy hangversenyzongora bőrére" című képét festi | Kamarazene | 1995 |
Sebes-forgatós | Elektroakusztikus zene | 2016 |
Short circuits - per corno in Fa e pianoforte | Kamarazene | 2011 |
Shorter roundtrip | Live and prerecorded music | 2010 |
Sky/Earth | Ensemble | 2024 |
Sorozat | Kamarazene | 2006 |
Suite bourlesque | Vegyeskarra | 1995 |
Surface studies | Szólóhangszerre | 2018 |
Szeptember végén | Kamarazene | 2003 |
Szerepcsere | Kamarazene | 2019 |
Szimmetria-aszimmetria | Kamarazene | 2002 |
TAZI Fanfár | Kamarazene | 2014 |
Tea for three | Kamarazene | 2019 |
Tek | Kamarazenekarra | 2008 |
Tekton | Kamarazenekarra | 2009 |
Tektonikus | Kamarazene | 2009 |
Ten-da(e)nc(i)es | Ensemble | 1998 |
Three Small Squares | Szólóhangszerre | 1994 |
Ti | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2019 |
További sorozat | Szólóhangszerre | 2007 |
TÖMEG-kánon | !meghatározása folyamatban | 2017 |
Unisono | Ensemble | 2021 |
Utcai demonstráció | Egyéb | 2016 |
Video Prolog | Live and prerecorded music | 2012 |
Visszatekintve - Szimfonikus zenekarra | Szimfonikus zenekarra | 2008 |
Waiting for... | Kamarazene | 2005 |
Wannabe | Zenekari mű | 2016 |
Werkmusik | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2013 |
Werkmusik | Szólóhang(ok)ra és zenekarra | 2015 |
Zweistimmig dreiteilig | Szólóhangszerre | 2024 |
Zászlók | Élő elektronikus zene | 2006 |
a 6. és a 8. tétel | Szimfonikus zenekarra | 2020 |
cF | Szólóhangszerre | 2019 |
character | Szólóhangszerre | 2017 |
dallam+kíséret | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2013 |
die ReAlisierung einer komPosition | Énekegyüttesre | 2013 |
die ReAlisierung einer komPosition | Szimfonikus zenekarra | 2013 |
die ReAlisierung einer komPosition | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2019 |
egy eset kapcsán | Zene magnószalagra | 2003 |
egyet(NEM)értés | Kamarazene | 2016 |
fordítási gyakorlat (Chorus) | Live and prerecorded music | 2014 |
fordítási gyakorlat (Chorus) | Kamarazene | 2014 |
fragmentuum+arpège+miroirs | Szólóhangszerre | 2017 |
gyakorlatok egy színpadon felejtett hegedűre | Szólóhangszerre | 2021 |
hhAb | Nőikarra | 2000 |
innen / onnan / egyébként | Kamarazene | 2018 |
kábé 10 (- in memoriam EP -) | Kamarazene | 2016 |
kétáj kacs | Kamarazene | 2004 |
my sounds at home | Multimédia | 2021 |
pikokozmosz => millikozmosz | Kamarazene | 2015 |
quasi ciaccona metrica | Kamarazene | 2020 |
sorok, szavak, betűk... | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2002 |
Átirat - Bartók Béla: Népdalfeldolgozás | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2006 |
Átirat - Erwin Schulhoff: Hot Sonate | Concerto | 2015 |
Átirat - F. Schubert: Ave Maria | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2006 |
Átirat - George Gershwin: Summertime | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2010 |
Átirat - Igor Sztravinszkij: Piano-Rag-Music | Ensemble | 2016 |
Átirat - J. Lennon-P. McCartney: When I´m sixty-four | Ensemble | 2008 |
Átirat - J. Lennon-P. McCartney: When I´m sixty-four | Kórusmű a cappella | 2008 |
Élet | Szólóhangszerre | 2016 |
Überleitungen (...zu den vier Teilen der Streichquartette von W. A. Mozart, KV 483…) | Kamarazene | 2020 |
én; Halálomba belebotlok | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2015 |
és a jég is zajlik körülötted | Kamarazene | 2003 |