Balogh Máté
Zeneszerző
Balogh Máté a budapesti Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem doctorandus hallgatója és óraadó tanára, valamint a Hermina Galéria művészeti vezetője.
1990-ben született, Győrött. 2005 és 2009 között a Pécsi Művészeti Szakközépiskolában Győrffy István zeneszerzés és zeneelmélet szakos növendéke volt, majd a budapesti Zeneakadémia zeneszerzés szakán tanult tovább, Jeney Zoltán osztályában olyan neves professzorok irányításával, mint például Vidovszky László Serei Zsolt és Wilheim András. 2012-ben BA, 2014-ben pedig MA diplomát szerezett a Zeneakadémia zeneszerzés szakán. 2013 novemberétől fél évig Olaszországban, a trieszti Conservatorio di Musica Giuseppe Tartini ösztöndíjas hallgatója volt, Fabio Nieder vezetésével. Egy évvel később az Eötvös Péter Kortárs Zenei Alapítvány mentoráltja volt. 2019-ben DLA doktori fokozatot szerezett a Zeneakadémián, summa cum laude minősítéssel. Disszertációja címe: Szőllősy András vokális művészete. 2025 szeptemberétől a Zeneakadémia habilitált doktora.
2013-ban a FUGA Budapesti Építészeti Központban többedmagával megalapította a CentriFUGA elnevezésű kortárszenei műhelyt, amely azóta több tucat ősbemutatónak adott otthont. Ezeken az alkalmakon elsősorban, mint zeneszerző, de gyakran előadóként és karmesterként is részt vesz.
Számos rangos nemzetközi és hazai fesztiválon szólaltak már meg kompozíciói, mint például: Manifeste Festival (IRCAM-Paris), ECSA (Bruxelles), Opus Amadeus (Istanbul), Kurtág&Ungarn (Bern), Ostrava Days, Axes Kraków, St. Gellert Festival, Bartók Szeminárium, Korunk Zenéje, Budapesti Tavaszi Fesztivál, Minifesztivál, stb.
Ezeken kívül elhangoztak már darabjai szerte a világban: Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Romániában, Ausztriában, Svájcban, Olaszországban, Franciaországban, Belgiumban, Svédországban, Törökországban, Kínában, Tajvanon, Japánban, Kanadában és az Egyesült Államokban.
Olyan együttesekkel volt lehetősége együtt dolgozni, mint a Max Brandt Ensemble, Stadler Quartet (Ausztria), Sturm und Klang Ensemble (Belgium), Shanghai Philharmonic Orchestra, The Forbidden City Chamber Orchestra (Kína), Janacek Philharmonic Orchestra, Ostravská Banda (Csehország), Asasello Quartet, Ensemble Hartmann21, Ensemble Mozaik, Trio d’Irois (Németország), Alter Ego Ensemble (Olaszország), Slovenian National Choir (Szlovénia), Huntsville Symphony Orchestra, JACK Quartet (Egyesült Államok), továbbá az Anima Musicae Kamarazenekar, Budafoki Dohnányi Zenekar, Budapesti Vonósok, Concerto Budapest, Danubia Zenekar, Győri Filharmonikusok, Liszt Ferenc Kamarazenekar, a Magyar Rádió Együttesei, MÁV Zenekar, Nemzeti Filharmonikusok, Pannon Filharmonikusok, UMZE Kamarazenekar, stb.
Az utóbbi években részt vett Eötvös Péter, Christian Wolff, Heinz Holliger, Csapó Gyula, Philip Glass, Louis Andriessen, Larry Polansky, Kurt Schwentsik, Petr Kotík, Phil Niblock, Charles Ames ill. Ertugrul Sevsay mesterkurzusain.
Doktoranduszként 3 évig tanított a Zeneakadémia Zeneszerzés tanszékén, majd 2017-től 2023-ig a kecskeméti Nemzetközi Kodály Intézet, 2014-től pedig a Zeneakadémia Zeneelméleti tanszékének lett tanársegédje, majd adjunktusa. Meghívott előadó volt továbbá az Alabama University-n (Huntsville, USA), a Shanghai Conservatory-ban (Kína), a Mendelssohn Zeneakadémián (Lipcse), a Gdanski Zeneakadémián, az Észt Zene- és Táncművészeti Egyetemen (Tallinn) és a trieszti Conservatorióban. 2017-2018-ban a Universal Music Publishing Editio Musica Budapest főszerkesztője, a 2021-2022-es évadban pedig a Győri Filharmonikusok rezidens zeneszerzője volt.
2025 második félévétől kezdve zeneakadémiai oktatói elfoglaltsága mellett a Szegedi Tudományegyetem Bartók Béla Művészeti Karának adjunktusaként is dolgozik, ahol zeneszerzést és partitúraolvasást tanít.
Versenyeredményei:
2010-ben első díjat nyert a Színház- és Filmművészeti Egyetem zeneszerzőversenyén. Ettől kezdve többször részt vett az intézmény munkájában, zeneszerzőként és színpadi produkciók zongorakísérőjeként egyaránt.
2011-ben szintén első díjat nyert, a Zeneakadémia zeneszerzőversenyén Hét szó című művével, majd ugyanebben az évben elnyerte a Nemzeti Énekkar által kiírt zeneszerző-pályázat fődíját Az esztendő négy szakasza című Csokonai-vegyeskarával.
2013 júniusában hatodmagával megnyerte az Eötvös Péter Foundation által kiírt pályázatot, amely keretében részt vehetett az Out at Sea című opera megkomponálásában.
2013 szeptemberében Notturni a L' című munkáját megosztott harmadik díjjal értékelte a zsűri, az UMZF - Új Magyar Zeneszerző Fórum 2013 zeneszerzőversenyen.
2015 februárjában egyike volt annak a négy fiatal európai zeneszerzőnek, akiknek darabjait beválasztották az ECSA (European Composer and Songwriter Alliance) éves konferenciájának záróhangversenyére. Ennek keretében került bemutatásra Luca Marenzio in Salzburg című darabja a brüsszeli BOZAR-ban.
Ugyanezen év márciusában az ostravai GENERACE Zeneszerzőverseny kiemelt különdíjasa lett A világ útvesztője és a szív paradicsoma című kamarazenekari munkájával.
2015 májusában az olasz Fondazione Spinola Banna per l'Arte alapítvány pályázatának győzteseként BABE(urope)L című darabját mutatta be a berlini Mosaik Ensemble, az olaszországi Bannában.
A 2015 októberében megrendezésre került Új Magyar Zenei Fórum 2015 zeneszerzőverseny kamarazenei kategóriájában I., míg nagyzenekari kategóriában II. díjat nyert Melodiemusik, illetve Quintet című darabjaival. Ezen kívül elnyerte Eötvös Péter, az Editio Musica Budapest és az Óbudai Danubia Zenekar különdíjait is.
2017-ben szintén első helyezett lett az UMZF Zeneszerzőversenyen Pseudomarsch című fúvószenekari művével.
2018-ban a Central European String Quartet Zeneszerzőversenyének különdíjasa volt Budapesten Lerchenquartett című darabjával, valamint ugyanebben az évben második díjat kapott a Játék című műért a Beethoven Budán Zeneszerzőversenyen.
2020-ban Salvatore Quasimodo Emlékdíjat kapott az 1. Salvatore Quasimodo Dalversenyen "Ami marad" című szerzeménye. Ugyanebben az évben Recitativo prosecco című darabja kapta a 'Support Excellence" Díjat a Central European String Quartet Zeneszerzőversenyen Budapesten, valamint az ostravai GENERACE Zeneszerzőversenyén is dobogós helyezést ért el, ahol a harmadik díjat vehette át Bahnmusik című vonószenekari művéért.
2021-ben a II. Impronta Composer Competition (Mannheim) 3. díjasa a Der Rhein am Tomasee című darabja, a Gilgamesh-Recitations című művével pedig a Gilgamesh Composer Competition 5. helyezését ítélték neki Los Angelesben.
2022-ben a Fanfara Gisella című darabja harmadik helyezett lett a Veszprém Európa Kulturális Fővárosa 2023 Fanfárpályázaton.
2023-ban a londoni Free Range Zeneszerzőverseny különdíjasa (Bahnmusik), a RenMus Project egyik győztese (Thoreau Second Hand), a prágai MicroFest Prague Zeneszerzőverseny első díjasa (Horn Speech 2023 című Ligeti-hommage), valamint a Fifteen-Minutes-Of-Fame egyik győztese Washingtonban a Satmar Song című darabbal.
2024-ben az első díjat vehette át Triszetben a Friedrich Schiller Zeneszerzőversenyen An Emma című daláért, valamint a Das Rucksack Project egyik győztese Ausztriában (Seepferdchen und Flugfische), ahogy a Der Rhein am Tomasee című darabja is nyertes lett a Music Madness Projecten (Durham, NC, USA).
2025-ben a Ragazze e ragazzi Zeneszerzőverseny egyik győztese (Bologna) La fontana malata című szerzeménye, a Begüm Aslan Zeneszerzőverseny (Frankfurt am Main) harmadik helyezettje Du, du, du című darabja, Timpani Speech című műve pedig elnyerte a Coup de Pouce Awardot (Festival Résonance Infinity, Lyon)
Díjak, kitüntetések:
2016 - Artisjus-díj "Az Év Junior Komolyzeneszerzője 2015" kategóriában
2018 - Junior Prima Díj
2019 - Fidelio 50 Díj - "A kultúra 50 arca" (Klasszikus zenei kategória) - a fidelio.hu kulturális díja
2022-ben zeneszerzői, zenei rendezői tevékenységéért Erkel Ferenc-díjban részesült.
2023-ban Sinfonia Nr. 1 című alkotását az év komolyzenei műve kategóriában Artisjus-díjjal ismerték el.
1990-ben született, Győrött. 2005 és 2009 között a Pécsi Művészeti Szakközépiskolában Győrffy István zeneszerzés és zeneelmélet szakos növendéke volt, majd a budapesti Zeneakadémia zeneszerzés szakán tanult tovább, Jeney Zoltán osztályában olyan neves professzorok irányításával, mint például Vidovszky László Serei Zsolt és Wilheim András. 2012-ben BA, 2014-ben pedig MA diplomát szerezett a Zeneakadémia zeneszerzés szakán. 2013 novemberétől fél évig Olaszországban, a trieszti Conservatorio di Musica Giuseppe Tartini ösztöndíjas hallgatója volt, Fabio Nieder vezetésével. Egy évvel később az Eötvös Péter Kortárs Zenei Alapítvány mentoráltja volt. 2019-ben DLA doktori fokozatot szerezett a Zeneakadémián, summa cum laude minősítéssel. Disszertációja címe: Szőllősy András vokális művészete. 2025 szeptemberétől a Zeneakadémia habilitált doktora.
2013-ban a FUGA Budapesti Építészeti Központban többedmagával megalapította a CentriFUGA elnevezésű kortárszenei műhelyt, amely azóta több tucat ősbemutatónak adott otthont. Ezeken az alkalmakon elsősorban, mint zeneszerző, de gyakran előadóként és karmesterként is részt vesz.
Számos rangos nemzetközi és hazai fesztiválon szólaltak már meg kompozíciói, mint például: Manifeste Festival (IRCAM-Paris), ECSA (Bruxelles), Opus Amadeus (Istanbul), Kurtág&Ungarn (Bern), Ostrava Days, Axes Kraków, St. Gellert Festival, Bartók Szeminárium, Korunk Zenéje, Budapesti Tavaszi Fesztivál, Minifesztivál, stb.
Ezeken kívül elhangoztak már darabjai szerte a világban: Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Romániában, Ausztriában, Svájcban, Olaszországban, Franciaországban, Belgiumban, Svédországban, Törökországban, Kínában, Tajvanon, Japánban, Kanadában és az Egyesült Államokban.
Olyan együttesekkel volt lehetősége együtt dolgozni, mint a Max Brandt Ensemble, Stadler Quartet (Ausztria), Sturm und Klang Ensemble (Belgium), Shanghai Philharmonic Orchestra, The Forbidden City Chamber Orchestra (Kína), Janacek Philharmonic Orchestra, Ostravská Banda (Csehország), Asasello Quartet, Ensemble Hartmann21, Ensemble Mozaik, Trio d’Irois (Németország), Alter Ego Ensemble (Olaszország), Slovenian National Choir (Szlovénia), Huntsville Symphony Orchestra, JACK Quartet (Egyesült Államok), továbbá az Anima Musicae Kamarazenekar, Budafoki Dohnányi Zenekar, Budapesti Vonósok, Concerto Budapest, Danubia Zenekar, Győri Filharmonikusok, Liszt Ferenc Kamarazenekar, a Magyar Rádió Együttesei, MÁV Zenekar, Nemzeti Filharmonikusok, Pannon Filharmonikusok, UMZE Kamarazenekar, stb.
Az utóbbi években részt vett Eötvös Péter, Christian Wolff, Heinz Holliger, Csapó Gyula, Philip Glass, Louis Andriessen, Larry Polansky, Kurt Schwentsik, Petr Kotík, Phil Niblock, Charles Ames ill. Ertugrul Sevsay mesterkurzusain.
Doktoranduszként 3 évig tanított a Zeneakadémia Zeneszerzés tanszékén, majd 2017-től 2023-ig a kecskeméti Nemzetközi Kodály Intézet, 2014-től pedig a Zeneakadémia Zeneelméleti tanszékének lett tanársegédje, majd adjunktusa. Meghívott előadó volt továbbá az Alabama University-n (Huntsville, USA), a Shanghai Conservatory-ban (Kína), a Mendelssohn Zeneakadémián (Lipcse), a Gdanski Zeneakadémián, az Észt Zene- és Táncművészeti Egyetemen (Tallinn) és a trieszti Conservatorióban. 2017-2018-ban a Universal Music Publishing Editio Musica Budapest főszerkesztője, a 2021-2022-es évadban pedig a Győri Filharmonikusok rezidens zeneszerzője volt.
2025 második félévétől kezdve zeneakadémiai oktatói elfoglaltsága mellett a Szegedi Tudományegyetem Bartók Béla Művészeti Karának adjunktusaként is dolgozik, ahol zeneszerzést és partitúraolvasást tanít.
Versenyeredményei:
2010-ben első díjat nyert a Színház- és Filmművészeti Egyetem zeneszerzőversenyén. Ettől kezdve többször részt vett az intézmény munkájában, zeneszerzőként és színpadi produkciók zongorakísérőjeként egyaránt.
2011-ben szintén első díjat nyert, a Zeneakadémia zeneszerzőversenyén Hét szó című művével, majd ugyanebben az évben elnyerte a Nemzeti Énekkar által kiírt zeneszerző-pályázat fődíját Az esztendő négy szakasza című Csokonai-vegyeskarával.
2013 júniusában hatodmagával megnyerte az Eötvös Péter Foundation által kiírt pályázatot, amely keretében részt vehetett az Out at Sea című opera megkomponálásában.
2013 szeptemberében Notturni a L' című munkáját megosztott harmadik díjjal értékelte a zsűri, az UMZF - Új Magyar Zeneszerző Fórum 2013 zeneszerzőversenyen.
2015 februárjában egyike volt annak a négy fiatal európai zeneszerzőnek, akiknek darabjait beválasztották az ECSA (European Composer and Songwriter Alliance) éves konferenciájának záróhangversenyére. Ennek keretében került bemutatásra Luca Marenzio in Salzburg című darabja a brüsszeli BOZAR-ban.
Ugyanezen év márciusában az ostravai GENERACE Zeneszerzőverseny kiemelt különdíjasa lett A világ útvesztője és a szív paradicsoma című kamarazenekari munkájával.
2015 májusában az olasz Fondazione Spinola Banna per l'Arte alapítvány pályázatának győzteseként BABE(urope)L című darabját mutatta be a berlini Mosaik Ensemble, az olaszországi Bannában.
A 2015 októberében megrendezésre került Új Magyar Zenei Fórum 2015 zeneszerzőverseny kamarazenei kategóriájában I., míg nagyzenekari kategóriában II. díjat nyert Melodiemusik, illetve Quintet című darabjaival. Ezen kívül elnyerte Eötvös Péter, az Editio Musica Budapest és az Óbudai Danubia Zenekar különdíjait is.
2017-ben szintén első helyezett lett az UMZF Zeneszerzőversenyen Pseudomarsch című fúvószenekari művével.
2018-ban a Central European String Quartet Zeneszerzőversenyének különdíjasa volt Budapesten Lerchenquartett című darabjával, valamint ugyanebben az évben második díjat kapott a Játék című műért a Beethoven Budán Zeneszerzőversenyen.
2020-ban Salvatore Quasimodo Emlékdíjat kapott az 1. Salvatore Quasimodo Dalversenyen "Ami marad" című szerzeménye. Ugyanebben az évben Recitativo prosecco című darabja kapta a 'Support Excellence" Díjat a Central European String Quartet Zeneszerzőversenyen Budapesten, valamint az ostravai GENERACE Zeneszerzőversenyén is dobogós helyezést ért el, ahol a harmadik díjat vehette át Bahnmusik című vonószenekari művéért.
2021-ben a II. Impronta Composer Competition (Mannheim) 3. díjasa a Der Rhein am Tomasee című darabja, a Gilgamesh-Recitations című művével pedig a Gilgamesh Composer Competition 5. helyezését ítélték neki Los Angelesben.
2022-ben a Fanfara Gisella című darabja harmadik helyezett lett a Veszprém Európa Kulturális Fővárosa 2023 Fanfárpályázaton.
2023-ban a londoni Free Range Zeneszerzőverseny különdíjasa (Bahnmusik), a RenMus Project egyik győztese (Thoreau Second Hand), a prágai MicroFest Prague Zeneszerzőverseny első díjasa (Horn Speech 2023 című Ligeti-hommage), valamint a Fifteen-Minutes-Of-Fame egyik győztese Washingtonban a Satmar Song című darabbal.
2024-ben az első díjat vehette át Triszetben a Friedrich Schiller Zeneszerzőversenyen An Emma című daláért, valamint a Das Rucksack Project egyik győztese Ausztriában (Seepferdchen und Flugfische), ahogy a Der Rhein am Tomasee című darabja is nyertes lett a Music Madness Projecten (Durham, NC, USA).
2025-ben a Ragazze e ragazzi Zeneszerzőverseny egyik győztese (Bologna) La fontana malata című szerzeménye, a Begüm Aslan Zeneszerzőverseny (Frankfurt am Main) harmadik helyezettje Du, du, du című darabja, Timpani Speech című műve pedig elnyerte a Coup de Pouce Awardot (Festival Résonance Infinity, Lyon)
Díjak, kitüntetések:
2016 - Artisjus-díj "Az Év Junior Komolyzeneszerzője 2015" kategóriában
2018 - Junior Prima Díj
2019 - Fidelio 50 Díj - "A kultúra 50 arca" (Klasszikus zenei kategória) - a fidelio.hu kulturális díja
2022-ben zeneszerzői, zenei rendezői tevékenységéért Erkel Ferenc-díjban részesült.
2023-ban Sinfonia Nr. 1 című alkotását az év komolyzenei műve kategóriában Artisjus-díjjal ismerték el.
| Dátum | Cím | Kiadó | Kód | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|
| 2020 | Judit Rajk: Stolen Time | Hungaroton | HCD 32844 |
| Cím | Típus | Dátum |
|---|---|---|
| "Listen to my chords, please!" | Kamarazene | 0 |
| 12 Cadences | Szólóhangszerre | 2020 |
| 12 Makams | Szólóhang(ok)ra és kamarazenekarra | 2018 |
| 4x1 Chansons | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2020 |
| 6:3 | Ensemble | 2018 |
| 7 Ant(hem)s | Kamarazene | 2015 |
| 9 Songs - Hommage á Mátyás Seiber | Kórusmű a cappella | 2018 |
| A Lament for Rembrandt´s Jeremiah | Szólóhangszerre | 2024 |
| A bölcs, a bolond és a hegy | Színpadi mű | 2017 |
| A molett menyasszony sminkje | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2020 |
| A világ útvesztője és a szív paradicsoma | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2013 |
| Alabama March | Szimfonikus zenekarra | 2019 |
| Allein Gott in der Höh sei Ehr | Kamarazene | 2015 |
| Altató | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2023 |
| Ambrosian Rite | Kamarazene | 2017 |
| Ami marad | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2020 |
| An Emma | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2024 |
| An meine Völker! | Vegyeskarra | 2017 |
| Anakreonteion | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2013 |
| Antiopé-töredékek | Szólóhang(ok)ra, kórusra és szólóhangszer(ek)re | 2018 |
| Arctic Dawn | Kórusra és szólóhangszer(ek)re | 2025 |
| Arnaut Daniel Sestinája | Szólóhangszerre | 2013 |
| Az elefánt | Férfikarra | 2025 |
| Az esztendő négy szakasza | Vegyeskarra | 2011 |
| Azeri dal | Szólóhangszerre | 2023 |
| BABE(urope)L | Kamarazene | 2014 |
| BABEuropeL 2024 | Ensemble | 2024 |
| Bahnmusik | Vonószenekarra | 2019 |
| Bartók´ Speech on Folk Songs | Szólóhang(ok)ra és kamarazenekarra | 2024 |
| Bertókiada | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2023 |
| Blake’s Tygers | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2021 |
| Blatt Night in Sichuan | Vegyeskarra | 2023 |
| Boiling Water Speech | Kamarazene | 2024 |
| Brief | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2020 |
| Burleska | Szólóhangszerre | 2025 |
| C-o-n-s-u-m-m-a-t-u-m e-s-t | Kamarazenekarra | 2010 |
| Canción | Szólóhangszerre | 2025 |
| Choreae Quinqeecclensienses | Kamarazenekarra | 2023 |
| Cimbalom Concerto | Concerto | 2021 |
| Clownmusik | Concerto | 2021 |
| D | Szólóhangszerre | 2016 |
| Dadamusik | Kamarazene | 2019 |
| Das Inhaltsverzeichnis / Tartalomjegyzék | Szólóhangszerre | 2023 |
| Das Rheingold | Live and prerecorded music | 2015 |
| Der Rhein am Tomasee | Kamarazene | 2019 |
| Dichterliebe-Metamorphosen | Szólóhang(ok)ra és zenekarra | 2016 |
| Die Elster | Vegyeskarra | 2024 |
| Die Mauer | Szólóhangszerre | 2025 |
| Dopo la lettura dell’opera trentottesima - Hommage à Kurtág | Kamarazene | 0 |
| Due linee | Kamarazene | 2015 |
| E világon nem érhet seb | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2013 |
| Ealg!snu | Szólóhangszerre | 2011 |
| Egy kiállítás emlékképei | Szólóhangszerre | 2022 |
| Egy nap | Filmzene | 2018 |
| Eine kleine Stadtmusik | Kamarazene | 2023 |
| Eisikovits-Recitations | Concerto | 2025 |
| Enkaystike | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2024 |
| Es ist genug | Ensemble | 2016 |
| FROGcerto | Concerto | 2017 |
| Fahrzeug-Symphonie | Fúvószenekarra | 2025 |
| Fanfara Gisella | Kamarazenekarra | 2022 |
| Fehér-dal | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2016 |
| Fiatal asszonyok éneke | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2010 |
| Fiatal tengeren - Hommage á Hemingway | Kamarazene | 2014 |
| Five Sentences | Szólóhangszerre | 2024 |
| Folk Songs 1913 | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2022 |
| Françoise Gilot en Afrique | Kamarazene | 2023 |
| FreenchHorn | Szólóhangszerre | 2016 |
| GW150914 | Kamarazene | 2016 |
| Genesis | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2012 |
| Gilgamesh-Recitations | Kamarazene | 2021 |
| GlissAnatolia | Concerto | 2023 |
| Győffyori Musicali | Szólóhangszerre | 2024 |
| Ha | Szólóhangszerre | 2015 |
| Hangyák indulója | Szólóhang(ok)ra, kórusra és zenekarra | 2021 |
| HautBOis(N-MOT) | Vonószenekarra | 2016 |
| Hemingway´s Speech | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2017 |
| Horn Speech 2023 | Szólóhangszerre | 2023 |
| Huntsville Suite | Kamarazenekarra | 2024 |
| Három dal kampós hárfára | Szólóhangszerre | 2023 |
| Hét szó | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2011 |
| If You Kill A Snake, You Have A Snake | Szólóhangszerre | 2022 |
| Ingamozgás | Kamarazene | 2023 |
| Intrada | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2021 |
| Invocation & Perpetuum Mobile | Kamarazene | 2020 |
| Jam Quartet | Kamarazene | 2016 |
| Jan van Eyck’s Eight Reflections in the Arnolfinis´ Convex Mirror | Szólóhangszerre | 2023 |
| Január 2 | Filmzene | 2024 |
| Jodlermädchen | Kórusra és szólóhangszer(ek)re | 2024 |
| JoycEND | Vegyeskarra | 2019 |
| Játék | Kamarazene | 2018 |
| Kalevala-variációk | Kórusra és szólóének(ek)re | 2016 |
| Karşılıklı konuşma | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2015 |
| Kertsz Mihály: Az utolsó hajnal | Filmzene | 2024 |
| Kikaku & Basho | Kamarazene | 2015 |
| Kipling’s Speech | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2016 |
| Kunstmusik | Szimfonikus zenekarra | 2020 |
| Lamentazione sul Re | Szólóhangszerre | 2021 |
| Le testament de Josquin des Prez | Kamarazene | 2015 |
| Lebenslauf | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2017 |
| Lerchenquartett – Hommage a J. Haydn | Kamarazene | 2018 |
| Les Adieux | Kamarazene | 2022 |
| Lilla és a vitéz | Szólóhang(ok)ra és zenekarra | 2023 |
| Little Harry Hughes | Szólóhangszerre | 2019 |
| Lob des Tokayers | Nőikarra | 2021 |
| Logopédia | Szólóhangszerre | 2019 |
| Loop of Soil | Szólóhangszerre | 2025 |
| Luca Marenzio in Salzburg | Kamarazenekarra | 2012 |
| Lópánik | Színpadi mű | 2023 |
| MALÁ (a) J (á) P (j) A (p) N (a) T (n) U (t) M (u) | Vegyeskarra | 2013 |
| Magasabb panteizmus dióhéjban | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2012 |
| March 13, 1727 | Kamarazenekarra | 2023 |
| Marching Tuba | Szólóhangszerre | 2020 |
| Marcia Alessandro Federico | Szimfonikus zenekarra | 2023 |
| Matryoshka | Szólóhangszerre | 2020 |
| Matsuo Bashō’s Song | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2020 |
| Melinda-Esterházyade 2020 | Kamarazene | 2020 |
| Melodiemusik | Ensemble | 2015 |
| Melodievariationen | !meghatározása folyamatban | 0 |
| Melody of Budapest | Kamarazene | 2023 |
| Miközben 1969, 2018 és 2022 | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2022 |
| Mille lingue in bocca | Nőikarra | 2021 |
| Mima´amakim | Kamarazene | 2015 |
| Misztótfalusi Kis Miklós vacsorája | Kamarazene | 2019 |
| Mohás-Keresztes | !meghatározása folyamatban | 2025 |
| Molly’s Dream | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2022 |
| Moses’ Song / Mózes éneke | Vegyeskarra | 2022 |
| Mrs. Trio | Kamarazene | 2019 |
| Máté 6:3 | Szólóhangszerre | 2020 |
| Negatio Petri | Kórusra és zenekarra | 2022 |
| Notturni a L | Ensemble | 2013 |
| Ode to Joyce | Vegyeskarra | 2011 |
| Odysseus kam - In memoriam Gy. Ligeti | Vegyeskarra | 2023 |
| One Hundred Famous Views of Edo | Kamarazene | 2018 |
| Orfeusz éneke | Szimfonikus zenekarra | 2017 |
| Organi - Cimbalomra és zongorára | Kamarazene | 0 |
| Oscar Speech | Szólóhangszerre | 2019 |
| Ostdeutsche Autofantasie | Concerto | 2022 |
| Out at S.E.A. 123 | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2013 |
| Paian | Kamarazene | 2014 |
| Pantomime Kajonique | Kamarazene | 2024 |
| Peaceful Landscape with Moss | Szólóhangszerre | 2023 |
| Pentagrammon | Kamarazene | 2015 |
| Pertisiada | Ensemble | 2023 |
| Pesther Karneval 2019 | Szólóhangszerre | 2019 |
| Petri-dal (Hommage à Chr. Morgenstern) | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2015 |
| Pheldparty after Joe („Joseph Haydn in Washington D.C.”) | Fúvószenekarra | 2025 |
| Pom-Pom March | Szimfonikus zenekarra | 2023 |
| Posauner- Marsch | Szólóhangszerre | 2022 |
| Prélude á le prélude | Kamarazene | 2015 |
| Psalm XLII | Kórusra és zenekarra | 2021 |
| Pseudomakam | Kamarazene | 2015 |
| Pseudomarsch | Kamarazene | 2017 |
| Pénelopeia | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2012 |
| Quartet pour la fin du jam | Kamarazene | 2016 |
| Quasi zimbalo | Concerto | 2021 |
| Quia ipse… | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2024 |
| Quintet | Zenekari mű | 2015 |
| Raabertüre | Szimfonikus zenekarra | 2021 |
| Recitativo & Rituale | Kamarazene | 2023 |
| Recitativo prosecco | Kamarazene | 2020 |
| Repülő | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2022 |
| Ricerca di ricercare | Kamarazene | 2017 |
| Rilke-dal két kísérettel - Két hasonló képben | Szólóhang(ok)ra, kórusra és szólóhangszer(ek)re | 2014 |
| Rintocchi di mezzonotte | Kamarazene | 2015 |
| Salutatio Intercisae | Kamarazene | 2024 |
| Satmar Song | Kamarazene | 2022 |
| Schmuÿle & Samuel Goldenberg | Szólóhangszerre | 2018 |
| Seepferdchen und Flugfische | Szólóhangszerre | 2024 |
| Si King-dalok | Szólóhang(ok)ra, szólóhangszer(ek)re és z.karra | 2019 |
| Si King-dalok | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2018 |
| Silenzio! | Szólóhangszerre | 2012 |
| Sinfonai | Szólóhangszerre | 0 |
| Sinfonia Nr. 1 | Szimfonikus zenekarra | 2022 |
| Sinfonia Nr. 2 | Szimfonikus zenekarra | 2022 |
| Sinfonia Nr. 3 („Priusz” Hommage à László Bertók) | Szimfonikus zenekarra | 2024 |
| Singende Fontäne / Éneklő kutak | Kamarazene | 2014 |
| Six Honest Serving-Men | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2020 |
| Smith Trio | Kamarazene | 2017 |
| Sonetto | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2013 |
| Song Book 2021 | Vegyeskarra | 2021 |
| Song For The Persecuted | Ensemble | 2020 |
| Spencer & Therese | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2010 |
| Suite in 3 | Vonószenekarra | 2018 |
| T.L(X) | Kamarazene | 2016 |
| TRIOverture | Kamarazene | 2019 |
| Tak-Nein-Tak | Kamarazene | 2024 |
| Tango-Loop 2022 | Szólóhangszerre | 2022 |
| Tanzt die Orange | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2024 |
| Tartalomjegyzék | Szólóhangszerre | 2023 |
| The Death of Orpheus | Színpadi mű | 2014 |
| The Guide For The Perplexed | Szólóhang(ok)ra kíséret nélkül | 2020 |
| The Soviet Jazz | Kamarazenekarra | 2025 |
| Thoreau Second Hand | Ensemble | 2024 |
| Three Burlesques | Szólóhangszerre | 2025 |
| Three Jim Carrey-Speeches | Szólóhangszerre | 2021 |
| Three Songs | Szólóhangszerre | 2015 |
| Tiefhornfantasie aus den Ostalpen | Vonószenekarra | 2023 |
| Timpani Speech | Szólóhangszerre | 2024 |
| Tommy | Szólóhang(ok)ra, kórusra és szólóhangszer(ek)re | 2021 |
| Tornyai Péter levele | Szólóhangszerre | 2019 |
| Tra - Hommage a J.S.Bach | Kamarazene | 2013 |
| Tre dui - Zenei történés hat előadóra | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2012 |
| Trittico dalla mia finestra | Kamarazene | 2014 |
| TromBarbaro | Kamarazene | 2025 |
| Tél, avagy a fal füle | Szólóhang(ok)ra, kórusra és kamarazenekarra | 2025 |
| Uvdtloriaq himnusza a felkelő naphoz | Szólóhangszerre | 2014 |
| Variationen über ein Thema von - | Szimfonikus zenekarra | 2014 |
| Wanderers Nachtlied II | Kamarazene | 2021 |
| Wanderers nachtlied / Vándor éji dala | Szólóhang(ok)ra és kamaraegyüttesre | 2014 |
| Wandering Romances | Kamarazene | 2022 |
| WashingTones | Kamarazene | 2025 |
| Wenn dein Mütterlein | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2014 |
| Wind Book 2023 | Fúvószenekarra | 2023 |
| Zsolnay March | Fúvószenekarra | 2016 |
| Zsolnay-dances | Fúvószenekarra | 2019 |
| Zulu Nights | Vegyeskarra | 2023 |
| bLd | Szólóhangszerre | 2014 |
| burjan | Szólóhang(ok)ra és szólóhangszer(ek)re | 2021 |
| for larry | Szólóhangszerre | 2011 |
| i fiori | Kamarazene | 2012 |
| inno | Szólóhangszerre | 2012 |
| quasi quatricinium | Kamarazene | 2009 |
| qui | Kamarazene | 2012 |
| tr(io) | Kamarazene | 2011 |
| Átirat - Josquin des Préz: Pater Noster | !meghatározása folyamatban | 2016 |
| Émile Reynaud: Pauvre Pierrot | Filmzene | 2015 |
| Ódák (诗经) | Szólóhang(ok)ra és zenekarra | 2017 |
| Öi-(jj) | Szólóhangszerre | 2016 |
| Örkény dilemmája | Live and prerecorded music | 2014 |
| Örkény dilemmája - x. változat | !meghatározása folyamatban | 0 |